Karışık Kaset

Karışık Kaset 1990’da, çocuk yaşta tanışan Ulaş ve İrem’in 20 yıla yayılan hikayesi. Bir aşk hikayesi.

Şarkıları bazen sığınak bazen de dert ortağı gibi kullanmamızın, tüm anıları şarkılara yüklememizin hikayesi.

90’larda çocuk olmanın ve çocukluğun üzerimizden gitmeyen gölgesinin hikayesi.

Şimdi şöyle… İrem’le 1990’da tanıştık. Ben 13 yaşındaydım, o 12. Ben tabii küt diye aşık oldum, gittim bir karışık kaset hazırladım. Ama İrem’in derdi başkaymış. Sanırım. Tam da emin olamadım.

Sonra tuhaf bir şey oldu, 10 yılda bir karşılaşmaya başladık. Saat gibi, aksatmadan. Hayat ya bizle dalga geçiyordu ya da bize yeni bir şans veriyordu.

Sonuçta iş öyle bir yere geldi ki 20 yıldır birlikteydik ama daha ilişkimiz başlamamıştı.

Karışık mesele.

Senaryo, roman ve sinema yazılarıyla tanıdığımız Uygar Şirin, Anne Tut Elimi ve Büyük Deniz Yükseliyor‘un ardından üçüncü romanıyla okurların karşısında. Bu kez aşktan söz ediyor ve fonda Sezen Aksu’dan Göksel’e, MFÖ’den Mirkelam’a, Erkin Koray’dan Duman’a Türkiye’nin son 40 yılından onlarca şarkı çalıyor.”

(arka kapaktan)

kapak tasarımı: Duygu Yegül, arka kapak fotoğraf: Selen Özer Günday

 

 

10 responses to “Karışık Kaset

  1. Heyecanla beklenen kitap çıktı demek! Hayırlı uğurlu, çok bereketli, bol şanslı olsun. ‘Best of’ zamanı, yürü sevgili Uygar Şirin, kim tutar seni! Kapak tasarımcınızı da gözüm bir yerden ısırıyor ama.. 😉

  2. Hayirli ugurlu olsun…elerine aklina saglik…en az 100 baski yapsin 🙂 Tebrikler…

  3. Kitabı bitirdim ve internette araştırmaya başladım ve burayı buldum.Önce eşim okudu ve başlarda bıraktı.Ben aldım elime önce biraz basit geldi,çocukluktan başladığı için herhalde.Okudukça çok hoşuma gitti ve de hemen bitiverdi.Sade ve samimi anlatımı ,özellikle gözden kaçan şarkıları farkettirmesi,şarkıların bilmediğimiz hikayelerini anlatması ,ayrıca kahramanın kafasının ters mantık çalışması çok çok hoşuma gitti.
    Marifet iltifata tabiymiş,benim elimden bu kadarı geldi.Ellerinize,yüreğinize sağlık,eski kitaplarınızı da bir an evvel alıp okuyacağım.Başarılarınızın devamı dileğiyle…

  4. Söz ve müziği Sezen Aksu’ya ait olan ve Rengin’in seslendirdiği ” Aldatıldık ” isimli şarkı. Hepimizin ” Geçmişi. Bugünü. Arada olanları ” anlatan tek şarkılık hayatı olurdu. Harika seçim.
    Ulaş’ın değişimine ayak uyduramadım, daha doğrusu hayal kırıklığına uğradım. 3 farklı dönemi içinde 13 yaşındaki, duygularını ifade etme konusundaki beceriksizliğine hayran kaldığım Ulaş’ı tercih ediyorum. Taşıdığı masumiyet belki de yaratıcılığı veya farklılığıdır nedeni birisini seçmek zor.
    Yusuf.. Yine herkesin hayatında var olan ve bizim ısrarla dört ayağı üzerine düşme becerisini kıskandığımız insanlardan..
    Seyir Defteri ile tanışmıştık sizinle Karışık Kaset ile tekrar görüştük ve kendime ait çok parça buldum. Kitabı etrafımda ki herkesin eline tutuşturuyorum. Başarılar dilerim ..

  5. okumasaymışım eksik kalacakmışım meğer, haberim yokmuş…emeğinize, zihninize sağlık

Bir Cevap Yazın

